-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

totally berubah !

Assalamualaikum.






Mintak maaf andai kata dah lama bebenor aku tinggalkan blog nie dengan entri-entri segar. sibuk, barangkali. harini tergerak pulak nak bukak blog yang lama ditinggalkan kesepian. huhu !


By the way, saja nak kongsi berita gembira. tanggal 30 Jun 2013 bersamaan hari Ahad yang lalu, secara rasminya aku dah pun sah bergelar isteri atau cik puan kepada ahmad faudzli masnyzam. ewah ewah ewah, macam mimpi noks ! setelah berhempas pulas dok sedia itu ini sampai tak tido malam beberapa hari, akhirnya dengan dua kali lafaz aku dah pun sah bergelar isteri kepadanya. alhamdulillah ya Allah. dalam tempoh hampir dua tahun berjanji, akhirnya kami diijab qabulkan.


 Kehidupan selepas kahwin memang totally berubah tak sama macam kehidupan masa bujang. aku harus tabah ! haha. memang ambil masa sedikit nak sesuaikan diri dengan persekitaran kehidupan orang lain. tapi apa-apa pun setakat nie, im okay ! hehe. pembaca sekalian, insyaallah di lain entri, aku akan kongsikan momen-momen manis semasa majlis pernikahan aku berlangsung ya. doakan lah semoga perjalanan aku sebagai seorang isteri sentiasa dipermudahkan dan diberikan kesabaran olehNya. 
insyaallah ! 




okay, bye. 






Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted