-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

4 gaya selendang yang sesat mesat.


sekarang nie bermacam-macam fesyen selendang yang aku boleh jumpa. berlambak tutorial-tutorial kat dalam dunia blog ataupun youtube. sampai tuli mata aku nak tengok benda alah tu. minat punya pasal, aku pun saja buat suka-suka apply kat  kepala aku yang berserabut nie.

bila aku apply semua gaya dan fesyen selendang tu, aku rasa macam terminat dan tersuka pulak dah. belit sana, belit sini. memang menjadi lah jugak ! setelah proses main hentam taram dilakukan, hasilnya seperti dibawah..adoi, segan i ~



1) Gaya Pertama

aku tak tahu menahu gaya selendang di bawah. tapi yang pasti, aku main pakai belit je. gaya nie tak perlu pakai apa-apa brooch pun. cuma beberapa pin yang sesuai untuk tudung. ceh ceh ceh, control ayu nie sebenarnya. 









2) Gaya Kedua

gaya nie aku dapat inspirasi lepas baca satu majalah lama di atas rak buku kat bilik aku. belit sana, belit sini. cucuk sana, cucuk sini. akhirnya, ini lah hasilnya. kelihatan macam pakai crown kan ? argh, menggedik. gaya nie sesuai untuk ke majlis formal, mungkin. tapi sumpah aku cakap, aku buat memang tak kemas sungguh laaaaa.







3) Gaya Ketiga

gaya nie membuatkan aku kelihatan sungguh nenek. tapi aku suka sebab ianya simple dan selesa weh. gaya yang nie aku dapat inspirasi daripada gaya Yuna, tapi ubah sikit kat bahagian leher tu. memang macam nenek oh !










5)  Gaya Keempat

gaya yang terakhir ini adalah gaya yang pepandai je aku belit sana sini kat kepala aku. tapi gaya nie nampak lebih formal dan kemas daripada semua gaya kat atas nie kan. kalau nak pergi kenduri kawin ke, rewang-rewang ke, boleh lah apply gaya nie. simple tapi berbaloi-baloi ! *ada kene mengena ke ? *












semua gaya selendang di atas adalah hasil daripada pemikiran aku yang cukup serabut harini. dah lah selendang berserabut, muka buruk pulak tu. maap lah ye kalau terasa nak demam panas lepas baca entri bajet malam nie. boleh la dikategorikan sebagai gaya SESAT !


kehkehkeh !







Comments
8 Responses to “4 gaya selendang yang sesat mesat.”
  1. kreatif ? ahaha kreatif lah sangat. serabut je gua tengok wehhh.

  2. KNS says:

    haha
    elok je nampak..semua tu styleeeee =p


    follow ur blog ;P

  3. Bisnisku says:

    mantap blognya gan, tukeran link Yuuk

  4. zool : yuna lagi cantik. gua nie tak cantik sungguh laaa.

    nasuha : style ? okay terima kasih atas sokongan yang membina :D

    bisnisku : tukeran yuuukkk ! :D

  5. dyanah says:

    haha..cool..

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted