-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kekuatan.



Assalamualaikum.



Semakin dekat tarikh itu tiba, semakin banyak pulak dugaan yang datang. baru aku paham sekarang, tidak mudah nak melupakan kenangan silam yang pahit dan menyakitkan jiwa walaupun kejadian tu dah lama berlaku. dulu, mulut cukup ego bercakap 'alaaaaa..benda kecik camtu lama-lama hilang lah.'. rupa-rupanya, semakin kita meniti usia dewasa semakin kuat ingatan kita terhadap kenangan silam. kisah cinta dulu pasti teringat semula dan ini menambahkan lagi kekusutan yang dah sedia ada. bagi aku, statement ini fakta. fakta sangat-sangat ! yang penting sekarang, kekuatan dan keyakinan tu perlu ada dan kukuh terlebih dulu dalam diri nie. arrghhh















'Ya Allah, tabahkan hatiku. tenangkan jiwaku.
 jauhkan kenangan-kenangan pahit ini daripada diriku. 
permudahkanlah urusanku dalam segala perihal. Amin.'



Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted