-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saliva mujarab !


Assalamualaikum.




Aduh lamanya tak update blog. tak mau bagi alasan lagi, stress gila ! harini punya update, aku nak citer pasal kebaikan air liur kita nie (aip ! tak payah buat muka jejek okay). sebelum nie aku tak tahu menahu pasal benda alah nie. lepas kejadian benar dan diberitahu oleh abang Faudzli, baru aku tau weh. OMG sumpah ketinggalan. full stop.



Kisahnya begini, satu hari tu kami keluar sama-sama. tetiba tangan aku terkena serpihan kaca yang agak kecik tapi tajam tak hinggat. nasib baik kena sikit je, kalau kena banyak tak tahu lah nak cakap apa lagi, ahaks. dengan muka kalut dan genius ala-ala doktor, dia bagitau aku supaya lumur luka tu dengan air liur. i was like OMG ! OMG ! OMG !. mula-mula agak geli nak buat, tapi bila dah kena marah barulah sanggup nak buat, ahaks. aku pun dok lumur luka yang berdarah tu dengan air liur aku perlahan-lahan. dalam 10 minit kemudian, aku terkedu dan telan air liur bila tengok luka tu dah tertutup sendiri tanpa sedar. biar betik ?



Yelah, yelah. agak melampau kalau aku baru dapat tahu benda nie dan orang-orang kat dunia nie dah lama sedia tahu. tapi secara seriusnya, aku sangat sangat sangat teruja ! hasilnya, lepas kejadian tu asal ada luka sikit je terus nak lumur dengan air liur sendiri. dah tak pikir sanggup tak sanggup, air liur kita sendiri, ye tak ? rupanya sebelum nie abang Faudzli pun tak pernah tahu. lepas satu hari dia pergi klinik jumpa doktor dan doktor tu pun bagitahu dia pasal benda nie. terima kasih ya Encik-Doktor-Tak-Tahu-Nama. heh !










okay, fine. gambar di atas adalah melampau.
ubat yang mujarab untuk menghilangkan kesakitan berbanding morphine.
selamat mencuba ya !








Comments
2 Responses to “saliva mujarab !”
  1. Anonymous says:

    memang agak melampau larr ngan gambar tu....
    but for the info menarik... thanks a lot yaa...
    :)

  2. haha itu je gambar yang sempat di cari. sama-sama, terima kasih jugak ya :)

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted