-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Dah Kekok !






Assalamualaikum !




Akhirnya berupdate jugak blog ini dengan entri baru. update terakhir pada 15 Mei haritu, maknanya sebulan lebih aku tak update. biasa lah, alasan tipikal 'saya busy. online pun bukak facebook je !'. tapi alasan aku lain sikit je 'mintak maaf, saya busy sikit semester ni. jadi, kalau online pun bukak facebook je'. ahaks ! Siri Kisah Takdir Hati dah pun sampai ke penghujungnya. wah, berkurun lama nak menyiapkan setiap entri untuk kisah tu. tadi kerah jugak jari untuk menaip supaya jari-jari itu akan menjadi kurus ! haha.



Alhamdulillah aku dapat sambutan yang memberangsangkan daripada pembaca semua. terima kasih lah ye yang bagi komen-komen positif yang best di Facebook aku. terima kasih jugak sesiapa pun yang sudi baca blog nie. walaupun lama aku tak update, berjalan jugak stat blog nie setiap hari. terima kasih, arigato ! arigato ! banyak sangat pengalaman yang aku dapat. insyaallah entri akan datang akan diupdate secepat mungkin. janji ! 



eh, nak tau satu benda tak best ? 
APESAL AKU DAH KEKOK MENULIS BLOG NI WEH ? 
okay, bye.



Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted