-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

semoga beroleh keberkatan Aidiladha.


maaf. tak dapat nak update blog sangat sekarang sebab diri tak berapa nak stabil lagi. lepas tu otak tengah berserabut menggelabah nak study sebab minggu depan dah start exam. wish me luck ! oh tidak lupa jugak, aku mahu amik kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Islam seluruh dunia. hulur-hulur la sikit sup daging ke daging dendeng ke daging berlada ke bagi aku rasa. haha, balik rumah ingat makan makan makan makan !  


baiklah, terima kasih kerana terus memberi sokongan kepada blog yang naik turun naik turun macam blog aku nie. insyaallah kalau ada masa yang lebih lapang, blog ini akan diupdate dengan cemerlang ! hehehehe. kepada yang nak balik kampung, hati-hati ye semoga semuanya selamat pergi dan pulang ke destinasi yang dituju. agak-agak rasa mengantuk, jangan dipaksa diri untuk memandu kenderaan. banyakkan minum air kopi terutamanya bagi yang perjalanan jauh. maklum lah, buat masa sekarang nie highway totally jem teruk ! tadi banyak berita kemalangan yang diumumkan kat radio. so be careful !


kepada semua lembu-lembu, kambing-kambing, ayam-ayam, udang-udang, bla bla bla..semoga semua bertabah hati ye. alhamdulillah, terima kasih dan bersyukur kerana bakal membuatkan perut aku kenyang nanti. tak sabarnya nak balik rumah dan agenda utama yang penting ialah MAKAN. heheh





dengan ini, aku ingin mengucapkan, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA. 
semoga kita semua sama-sama mendapat manfaat dan barakahnya.
insyaallah ~









Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted