-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jepang punya pasal !

hobi baru terkini ! haritu jalan-jalan buang masa kat Daiso. sedang syok mencuci mata, tetiba pulak terpegun dengan beratus-ratus alat mekap keluaran Jepun di satu sudut. hulamak, gila ! betul ke apa yang tengok nie ! haha okay, secara jujurnya masa mula-mula aku nampak benda alah tu, mata aku terbuntang sikit lagi nak terkoyak.



nak tahu kenapa aku jadi macam tu ? lihat lah dibawah.



ini baru sebahagian saja.



warna pastel, suka gilosss !!



walaupun masa tu duit cukup-cukup makan je, tapi hati rasa nak angkut dua empat keping je pun jadi lah ! sebab aku geram sangat benda tu cukup banyak dan pelbagai jenis tapi rata-rata harga dalam RM5 je. warna-warna dia pun aku suka, sebab warna natural. orang Jepun kan suka pakai mekap natural, so do i walaupun aku bukan Jepangggg !


lepas tu member aku tak bagi aku beli. aku kecewa lah sebab dia beriya halang niat suci aku nak beli mekap-mekap semua tu. dia cakap Daiso nie totally dari Jepun, so tak tahu semua alat mekap tu halal ke tak. lepas tu mungkin produk-produk yang dihantar ke Malaysia kira barang dah rejected berapa kali entah. kualiti pun tengok macam standard, maklum la murah. dah tentu tak sesuai dengan orang kita. perghhh tu dia member aku bagi nasihat, tak hairan sebab dia pun memang genius mekap.


senang kata, akhirnya aku amik gambar je la buat kenang-kenangan. tak dapat nak beli, janji buat koleksi berangan pun okay dah kot. tunggu duit dah berkepuk balik baru pikir nak beli mekap banyak-banyak. mungkin ? sob sob sob ! :(

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted