-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sabar lah wahai hatiku.

sila klik untuk tumbesaran




nie apahal pulak nie ? tetiba je tak ada angin tak ada taufan. aduh macam-macam la orang zaman sekarang. jangan la main tuduh benda yang tak pasti. apa lah salah aku sampai kena sound macam nie. kelakar pun ada jugak ! sayang laki punya pasal, entah sapa-sapa main hentam je tuduh. anda semua, jadikan perkara ini pengajaran. ingat, jangan sesekali main tuduh orang tak tentu pasal. cari bukti dulu baru nak hentam orang.




Puan, jangan lah cemburu buta. apa lah salah saya nie ha.
 suami puan yang add saya, saya nie pulak memang jenis yang approve je sapa-sapa yang nak berkawan dengan saya di facebook. 
saya nie bercakap dengan suami puan pun tak pernah, apatah lagi nak ada hubungan lebih dari tu. 
hanya sebab saya approve suami puan, lepas tu puan nak sound saya  jangan kacau suami puan. 
saya tahu puan sayang sangat suami dan keluarga puan, jangan risau saya bukan macam apa yang puan sangkakan. 
saya mintak maaf lah kalau buat puan rasa tak senang hati ye.
aduyai, memang kes parah la nie. for your info ma'm, i'm very professional !
puan jangan risau lebih-lebih ye, saya nie ada hati perut jugak.
tak tergamak la saya nak meruntuhkan rumahtangga orang lain apatah lagi nak ganggu keluarga bahagia orang lain.
puan, relaks sudahhhhh.
saya doakan kebahagiaan puan bersama suami dan anak-anak tercinta ye.








p/s : kenapa la ramai sangat nak berprasangka dengan aku minggu nie ? 







Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted