-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Perempuan kucing, pelik dan scary !

hari tu masa aku dan kawan-kawan sedang melantak maggi kari, oh ya..aku makan maggi je hari tu. kitaorang sembang sakan pasal satu isu merapik ape benda entah aku pun lupa. alih-alih sampai lah terbukak satu citer pasal Perempuan Kucing. anda pernah dengar tak ? errr..ke aku je yang dah ketinggalan zaman baru dapat tau nie. sobs !


hasil menggoggle, aku pun dapat lah beberapa keping gambar scary nak mampos si Perempuan Kucing tu. walawehhhh, totally memang scary dan makcik nie mampu jadi mimpi ngeri aku di malam hari ! aku ingatkan tak ada scary mana pun muka dia. member aku cakap muka Perempuan Kucing nie memang scary, dan aku tak sangka betul-betul scary sangat gituuuu.


pada mulanya, dengar perkataan Perempuan Kucing terbayang terus mungkin perempuan tu comel gila muka sebijik macam kucing yang comel-comel tu. masa aku terbayang kecomelan wajah Perempuan Kucing tu, member aku terus matikan bayangan aku dan cakap camni, "weh, kau ingat perempuan tu comel gila ke ? kau tau tak muka dia scary nak mampos ? tak caya, kau google lah nanti". aku terus terkedu lepas dengar member aku cakap dan balik bilik je aku terus google 'cat woman face'. tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaa aihh !


anda nak tengok macam mana rupa si Perempuan Kucing yang 'comel' nie ? 'comel' lah kot ! jangan muntah dulu sebelum  scroll down entri nie. kuatkan semangat dan banyakkan minum air suam sebelum nak tengok gambar-gambar kat bawah. kalau boleh genggam lah kain ke selimut ke buat penguat semangat diri masa nak tengok Perempuan Kucing nie. LOL ! okay, aku over gila. sorry ~




















so apa pandangan anda tentang Perempuan Kucing yang 'comel' macam kucing nie ? LOLWUT !! okay secara faktanya, nama perempuan nie sebenarnya ialah Jocelyn Wildenstein. Jocelyn nie asalnya ada masalah dengan ketidakpuashatian muka dia so dia selalu dah sangat buat pembedahan plastik. rasanya dah bermillion kali kot dia buat plastic surgery tu ! sebab sayangkan suami sangat-sangat, dia cuba buat pembedahan plastik untuk nampak lagi cantik tapi suami dia pulak lari kepada perempuan lain yang lebih muda dan of course suami dia takut dengan muka dia ! dan Jocelyn terasa sangat depressed dengan apa yang berlaku pada dirinya.


honestly, perempuan nie memang kayo rayo, sebab tu lah dia mampu buat apa saja kat muka dia. tapi sayangnya, dia bukan buat benda yang mendatangkan kebaikan kat dia malah siap ubah muka dia jadi scary macam tu. so hey ladies, hindarkan diri daripada pembedahan plastik. jangan sesekali berani buat pembedahan plastik ! not good, nooooootttt good.


dan benda yang aku paling tak boleh terima dan rasa macam kinda funny, Jocelyn nie sekarang dah ada boyfriend gituuuuu. aku pun belum ada boyfriend lagi weh, adakah muka aku lebih scary daripada makcik nie ? LOL ! LOL ! aku harap laki yang mendekati dia tu ikhlas untuk sayangkan diri dia, bukannya sayangkan harta dia yang kayo rayo tu. gosh, i hate when speak that.







terkejut, kan ? haha itulah hakikatnya. biasalah, hati perempuan nie lembut macam span. kalau ada lelaki mendekati perempuan yang sedang kemurungan, dah tentu hati perempuan tu berbunga-bunga dan menghargai kehadiran lelaki yang kononnya sangat prihatin dengan dirinya. perempuan tu pulak tak tau apa niat sebenar si lelaki sama ada ikhlas ataupun tidak. apa-apa pun aku harap yang terbaik buat Jocelyn nie dan semoga hidupnya jadi bertambah lebih baik ! hidup Jocelyn yang pelik ! hahaha ~

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted