-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jangan main bedal je.





KERACUNAN MAKANAN ~


di kala entri ini sedang ditulis, aku sangat-sangat rindukan mak ayah kat kampung dan kalau boleh nak blahh dari maktab nie hari nie jugak. tapi apakah daya aku nak buat macam tu sebab aku tau aku ada komitmen yang penting. hari nie mak telefon sampai 10 kali semata-mata nak tanya kesihatan aku. risau sangat nampaknya dia kat kampung.


entah apa benda la yang aku makan buat aku sampai terseksa sakit macam nie. tadi aku pegi klinik, pergh dia siap kasi injection kaw-kaw gila sakit sampai aku rasa macam nak meletop je lengan aku tu. lepas tu dia bagi pulak 5 jenis pil ubat apa jadah tu dan nak tak nak kena la telan walaupun tak sedap. sobbing ! anda lepas nie berhati-hati la ye kalau nak makan apa-apa pun. tengok dulu apa yang anda makan, jangan main bedal je kalau tak jadi la macam aku dok main bedal je. sebab lapar tak makan nasi 3 hari punya pasal, sebab tu aku main bedal.


so tak dapat lah aku nak update blog sangat buat masa nie sebab sedang sakit terseksa. doakan kesejahteraan dan kesihatan aku ye kawan-kawan. doakan jugak semoga hari Rabu nie aku boleh buat yang terbaik. doakan aku ye !






Yang sedang keracunan makanan,

Asyiqin Ridzwan

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted