-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bila handphone jatuh dalam lubang jamban.

apa rasanya bila handphone kesayangan anda terjatuh masuk dalam lubang jamban secara tak sengaja ?


setakat nie, aku tak pernah lagi la merasa pengalaman handphone jatuh masuk lubang jamban. simpang malaikat 44 mintak benda camtu terjadi weh ! tak sanggup rasanya ! kalau aku terkena macam tu, seriously boleh demam seminggu memikirkan benda yang oh tidakkkkkk celaka pedajal suruh amik kat dalam lubang jamban tu apesal ???


cuba anda bayangkan bagaimana kalau sebuah Iphone 4 terjatuh dalam lubang jamban yang maha penuh dengan shitto DAN anda rasa perlu tak amik Iphone 4 yang dah terjatuh tu ? atau mungkin anda hanya sekadar mampu melihat sambil mengeluarkan air mata darah bernanah dan berikrar pada diri yang anda takkan sesekali amik Iphone 4 yang dah berkelumang dengan shitto dalam tu ? damn, soalan ape nie weh. mencabar kewibawaan diri sungguh lah !


masa aku pegi surau maktab kelmarin, ada la borak sikit dengan member aku nama Zatiah. aku dengar citer handphone Sony Ericsson dia terjatuh dalam lubang jamban secara tak sengaja. kesian sangat lah kat member tu. baru-baru nie je benda alah tu terjadi kat dia. aku tengok muka dia memang lesu habis macam orang tak makan satay ayam lima tahun. serik, katanya. LOL ! Zatiah, kalau kau baca entri aku nie aku nak ucapkan takziah atas kemusibahan yang berlaku. be strong, girl ! kahkahkahkahkah




kalau jamban duduk macam nie pun kita dah geli nak amik, apatah lagi jamban mencangkung tu, tak ke NAYAAAAA ?! *oppss..tu bukan handphone aku eh !*


masa dia citer satu persatu macam mana benda tu terjadi, aku memang telan air liur je dan asyik dok cakap 'yuck', 'god, dammit !' dan macam-macam lagi lah. kiranya, dengar citer tu je mesti rasa nak mencarut. haha, mulut memang mintak kena sumbat dan paksa kunyah cili padi 500 bijik agaknya ! aku simpati lah jugak dengan dia, tapi nak buat macam mana ? biasalah benda yang ada kaitan pasal shitto nie, sapa yang tak rasa geli ye tak. tak payah tipu laaaaa kan.


aku tanya dia camni,

"weh, kau ambik jugak lah handphone kau tu even dah jatuh masuk air taik ?"



kemudian, dia jawab macam nie pulak,

"aah la, aku amik lah jugak. gila kau tak amik, handphone sony ericsson aku tu."




dan aku tanya lagi kat dia camni,

"gila kau, macam mana kau boleh tabah gila amik celup tangan kat dalam tu weh ?? 
shit gila weh !"




then Zatiah hanya menggeleng-geleng kepala dan mengangkat keningnya tak ubah macam kening ziana zain. oh Tuhan, tak sanggup rasanya nak jadi macam zatiah. sumpah tak nak ! huuuuuuuuuuuuuuuuu


antara keburukan bila handphone jatuh masuk lubang jamban nie ialah :


1) handphone totally out rosak ! rosak sebab kene masuk air taik.

2) boleh mendatangkan trauma dalam hidup.

3) otak akan sentiasa dihantui dengan ilustrasi dimana anda sentiasa terbayang-bayang yang tangan anda   sedang penuh terlekat dengan shitto itu !

4) berpotensi menyebabkan demam sebab dek terkejut sangat.

5) kos tinggi nak repair handphone tu, takpun memang kene beli handphone baru.

5) even handphone anda dah elok lepas dibaiki sebab jatuh dalam lubang jamban cangkung tu, adakah anda masih sanggup guna handphone tu untuk telefon seseorang atau menaip mesej ? LOL LOL LOL LOL LOL




kesimpulannya, sila berhati-hati masa nak melepaskan hajat terpenting kat jamban tu okay. letak dulu handphone tu kat tempat yang selamat, then baru lah anda boleh nak melepaskan hajat tu dengan jiwa yang tenang. takkan la masa tengah berak pun nak membalas mesej atau bercakap di telefon ye tak ? peliks !






makan dalam jamban mini dan tempat buang air kencing mini, unik ke agak-agaknya ? kalau anda makan kat sebuah restoren ekslusif dan tetiba dihidangkan satu set hidangan sebijik macam gambar kat atas, anda sanggup ke nak makan ? LOL gila vavi restoren mana yang dok hidang kat customer macam nie ! bajet besar nampaknya beli set pinggan mangkuk jamban gitu ! hahahahaha

Comments
4 Responses to “bila handphone jatuh dalam lubang jamban.”
  1. Annyss says:

    ok, itu sangat lah ewww..

  2. hahahaha tau xpa anis ! jadi, beringatlah sebelum terjadi.

  3. Anonymous says:

    Aku da pena kena..mau tak mau kena ambik jgk dalam tu huhu..

  4. Unknown says:

    kalu ic terjatuh dan tak dapt amik sebab dah hilang,,macamna nk dapatkan semula atau minta iwk buka saluran bawah,,,?

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted