-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Pre-Raya la kononnya.

ceit, dah lama gila aku tak hupdate blog. rasa macam loser gila ! hahahaha okay maaf, tak lawak.

currently aku sibuk dengan assignments dan kuliah yang membuatkan aku rasa macam nak terjun gaung je. stress gila, tahu ? jadi, bila nak hupdate blog je mesti delay. bila dah delay, mula la rasa malas tu datang macam tak ada belas kasihan. sindrom apakah ini ? damn sumpah aku tak suka.


entri kali nie ringkas je sebab mood pre-raya dah datang weh ! mood raya anda dah datang ke belum ? ke atau still macam tak percaya yang kita dah nak berada di penghujung bulan ramadan nie ? ah lantak korang la, janji jangan tinggal puasa dengan sengaja okay. aku punya mood raya dah datang. siap kekononnya nak buat photoshoot pre-raya la ? ya, memang kami sedang berangan dan syok sendiri pun. heh !














ANONYMOUS
asyiqin ridzwan, kau bajet kau comel cute la gambar syok sendiri dengan belon apa jadah semua tu ?


ASYIQIN RIDZWAN
aah memang betul pun. tapi dah nama pun nak raya, sapa yang tak syok nak bergambar untuk raya ye tak ? kahkahkahkahkahkah !!






kalau dah ada anonymous yang tinggalkan komen macam tu kat aku, aku dah bagi siap-siap jawapan yang tepat ye.  oh by the way, aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah berpuasa untuk 10 malam terakhir nie. wah, nie peluang terbaik untuk kita mengejar malam Lailatul Qadar tau, so don't miss that ! hehe






Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted