-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

coming sooooooon.

ada yang bertanya kenapa gua sekarang nie dah tak pernah buat entri lukisan karton macam entri-entri yang dulu. bila soalan nie ditanya kat gua, baru la gua sedar punya la dah lama gua tak buat entri lukisan karton. well, ada dua sebab kenapa gua tak buat entri lukisan karton nie.


# BUSY + MALAS
bila dah nak masuk pertengahan semester nie, kekhinziran sering berlaku kat gua. pantang je ada idea nak melukis karton kat otak nie, tang tu jugak la keje bertimbun datang mintak kene settle. dah sudahnya, terpaksa la gua hupdate blog gitu-gitu tanpa sempat menyiapkan entri yang kene melukis karton tu. sekarang nie, masa itu ibarat emas ! harharharhar

# MOUSE HANCUR DAN HILANG
kalau tak ada mouse, memang susah nak buat entri lukisan karton. so nak tak nak, mouse wajib ada. tapi aritu mouse gua hancur tunggu masa nak pecah je. maklum la, keje dia memang suka jatuh terhempas kat lantai. akibat sibuk dan tak ada masa nak bagi perhatian kat mouse tu, entah mana gua campak dia. sampai sekarang tak jumpa, ah lantak kau la mouse. then nak beli baru kene pikir dua tiga kali sebab dah kerap sangat beli dulu, takpun kene tunggu PC Fair la jawabnya. *punya la kedekut tuuu*





nanti kalau gua dah beli mouse baru, gua buat lagi entri lukisan karton okay. Asyiqin Ridzwan, kalau hidup nak buat alasan je keje, memang macam tu la jawabnya. takkan kemana. hoho !




Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted