-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

broadband vs berukband.





weh, gua nak cakap nie. anda tau tak sebenarnya BROADBAND dan BERUKBAND merupakan dua benda yang berbeza ? okay kalau tau, bagus lah..sila tepuk tangan untuk diri sendiri. tapi kalau yang tak tau, meh gua nak explain sikit dua menatang nie. mana la tau kot kita berada dalam situasi yang sama.






BROADBAND vs BERUKBAND






- broadband ada modem.
- berukband pun ada modem sama macam broadband jugak.






- broadband boleh detect line.
- berukband pun boleh detect line tapi kadang-kadang tak mampu nak detect langsung.






- broadband boleh online dengan tenang dan amannya.
- berukband boleh online dengan jiwa yang memberontak.






- broadband boleh buat kita tersenyum manja di hadapan laptop.
- berukband boleh buat muka kita macam gampang dan nak bunuh orang je rasanya.






- broadband tak akan mudah ter'disconnect' atas sebab dah longgar bila nak cucuk kat laptop.
- berukband macam haram jadah mudah sangat ter'disconnect' kalau dah longgar. pantang laptop bergerak sikit, mula la nak gedik ter'disconnect'. 






- broadband tak ada band sebab dia memang ALONE.
- berukband ada band sebab bila beruk-beruk dikumpulkan di satu tempat dan dilatih menyanyi maka terhasil la satu band yang dinamakan berukband.













dear my broadband yang hampir-hampir nak jadi berukband, lu jangan nak cari pasal sama gua malam nie. gua ada banyak keje nak siapkan nie weh. so behave please ! 
*geram menggila*




Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted