-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

anda tegar ke tak ?



gua ada baca entri terbaru blog Telor di link INI. ha, ingat sekolah je ke ada report kad. Facebook pun ada, tahu ? jang memain weh. ini serius ! report kad nie jugak boleh tentukan sama ada anda nie Facebook tegar ke tak dengan cara tengok berapa jumlah likes, status update, photo tags, bla bla bla.


kalau sapa-sapa yang tengah bosan asyik nak menghanjeng orang kat Facebook tu, gua rekemen anda cuba buat benda alah nie. kasi fresh otak anda sebelum nak menghanjeng dengan hebat. benda alah nie tak sampai seminit pun anda dah boleh tau keputusannya. jom cuba buat dengan klik link Facebook Report Card ! credit to blog Telor.











dengan rasa tak berapa nak bangganya, nie gua nak tunjuk report kad Facebook gua. gua rasa gua belum cukup layak dikategorikan sebagai pengguna Facebook yang tegar sebab ada gred B dan C tu. 
so anda punya macam mana pulak ? mesti tegar kannnnnnn. kahkahkahkah !












Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted