-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

maaf diterima tak ?



perghhhh lama dowh gua tak hupdate blog. gila banyak sawang, tak larat gua nak bersihkan. gua semakin busy dan terus busy buat keje yang bertimbun macam mentimun laut. serious gua tak tipu !gua busy dengan hari kejohanan olahraga tahunan maktab gua. yeah, gua dipertanggungjawabkan untuk menjadi kapten cheerleading untuk pasukan gua. dan gua rasa benda tu memang kelakar. LOL

FYI, aritu gua lama tak online sebab gua buat keje part time. bukan keje sangat pun, setakat menolong kakak angkat member rapat gua tu je. walaupun penat, tapi gua enjoyed gila. gua boleh tengok macam-macam kerenah manusia. ada yang pikir darjat, ada yang pikir kesian dengan orang susah, ada yang sombong macam celaka, ada yang kalut macam lipas dan banyak lagi la weh. tapi apa-apa pun, best ! 


gua bersama dua orang besties gua semasa di Bukit Gambir, Johor.


okay, gua mintak maaf sebab dah lama tak update blog. gua akan curi masa untuk berblogging macam biasa. sangat menipu kalau gua cakap gua tak rindu nak tekan button 'New Post' untuk buat entri baru. serious weh ! *alasan untuk menyedapkan hati orang*

kepada pembaca blog gua, semoga kita berjumpa di entri yang lain ye. terima kasih sebab terus view blog gua yang macam hapa picisan nie. terima kasih banyak-banyak ! nanti gua belanja makan aiskrim halimunan kat kedai runcit depan rumah Pak Dogol okay ? yeay !



Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted