-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

budak muka scary time royal wedding 2011.


royal wedding of 2011 ? wah, sapa yang tak tahu pasal perkahwinan diraja Britain hari tu memang rugi. i mean, rugi sebab tak dapat peluang rasa nak menjeles sepanjang masa. perempuan mana tak jeles bila tengok perempuan lain dapat kahwin dengan putera raja dan oh my gosh, terus jadi pemaisuri pulak tu. nanti gua jadi raja untuk sehari je, tapi Kate Middleton jadi raja berhari-hari. tak ada dah berhari-harinya, tapi forever kot ! damnnnnnnnn *jeles berapi-api mintak kene penampar*

jadi, gua pun dengan jelesnya pergi meng'goggle' gambar royal wedding nie. pergh, bila tengok gambar diorang mesti gua tertelan air liur dengan sengaja. tengok betapa romantisnya diorang, bahagia gitu ! serious buat gua rasa nak kawin je sekarang. tunang hari nie, nikah esok. argh, heaven. lelaki idaman, sila masuk meminang esok jugak puhhhhleaseeeee !

time gua membazir masa meng'goggle' gambar diorang nie tadi, tiba-tiba gua terperasan satu benda. ha, memang sah benda nie kelakar. gua rasa nie bukan photoshop edit-edit dah, nie original image daripada photographer punya. bila gua tengok je mesti rasa nak ketawa sampai terkeluar kahak. serious kelakar ! meh tengok mehhhh..



sangat kelakar bila tengok muka menggelabah flower girl tu. kelakar dowh muka dia ! berkerut habis.


gua ingat benda kelakar nie habis kat situ je, rupa-rupanya ada lagi muka budak tu. bagi gua lah, budak tu serious dah merosakkan gambar royal wedding tu. kelakar gila dowh time Kate dan William dok bercium, boleh pulak budak tu berkerut muka. paling tak boleh blahh bila budak tu tutup dua-dua telinga dia. apehal dik ? diorang kiss tu berbunyi macam drum roll ke ? kahkahkah ! ala, macam gua tak tau nanti lu pun buat macam tu jugak ye tak.

lepas tu gua jumpa lagi dua gambar yang membuktikan budak nie dah rosakkan gambar cantik time royal wedding tu. pergh, mahal tu nak dapat gambar cantik macam tu, tapi dan dan muka budak tu tak boleh blahh.


lu tengok tu, tengok tu ! budak tu ada lagi. pergh, muka dia serious tak boleh blahhh.


gambar kedua pun budak tu still ada lagi kat situ.


gua rasa budak tu sangat kelakar, tak tahu lah kenapa. agaknya memang muka dia macam tu lah kot. mungkin dia tersangat penat atau kurang rehat. ataupun time royal wedding tu dia tak ikhlas nak jadi flower girl sebab mak dia yang paksa. halamak, rugi lah pulak rasanya gua tak tengok rakaman royal wedding nie kat tv minggu lepas. kalau tak mesti gua dah boleh tengok muka budak nie secara live. ceh !

dengan rasminya, gua menyifatkan budak flower girl tu telah berjaya menghasilkan imej muka yang tersangatlah scaryyyyyyyyyyyyyy.

kahkahkah !



sorry dik, akak gurau je. jangan marah taw.

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted