-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

BINTANG PALING POPULAR 2010 !


gua tahu sapa yang menang malam nie ! gua selalu suka berfirasat. firasat gua selalunya betul. tapi kadang-kadang tak betul jugak. apa yang pasti, firasat gua mengatakan anugerah bintang paling popular tahun 2010 ialah..*bunyi drum roll*





gua rasa Shaheizy menang malam nie kot. walaupun gua tak undi atau ikut perkembangan calon undian APBH 2010, tapi gua kerap nampak headline kat suratkhabar banyak menceritakan pasal dia nie. lagipun gua rasa dia layak menang sebab dia memang berbakat besar dalam industri hiburan kita.

lagi satu bukti gua nampak, dia nie penarik utama dalam cerita Ngangkung. gua tengok cerita tu tak ada lah best tahap gaban pun tapi pelik kenapa cerita tu boleh untung kaw-kaw sampai macam tu sekali. kalau dia nie tak ada dalam cerita-cerita macam Adnan Sempit, Jangan Pandang Belakang Congkak dan bla bla bla, gua rasa tak naik seri lah industri perfileman kita.


apa-apa pun, kita nantikan keputusan APBH 2010 malam nie yawww !




# gua cakap bukan main lebat sebab dah sah trang tang tang gua tak boleh tengok tv malam nie. dengan assignment berlambak macam tahi lembu dan tv yang jauh nun di hujung blok kolej. ada hati lagi tu nak update blog. serious WTF !


Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted