-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wajib bergambar di sekolah.


kepada rakan blogger, aku nak berkongsi gambar-gambar buruk yang sekarang sedang berPBS di SK Panchang Bedena. ingat seronok ke PBS nie weh ? hari pertama memang lah aku rasa teruja dan seronok sampai anak tekak nak meletop. tapi bila dah sampai hari ketiga, aku dah rasa bosan gila. rasa bosan bukan sebab tak seronok buat PBS kat situ. bosan sebab aku dah muak buat tugasan PBS nie sampai tertido-tido kat bilik guru tu. kalau boleh, 5 hari buat PBS tu nak macam 5 jam je rasa. tapi apakah daya, aku bukan guru besar nak buat macam tu ye tak. so guys, rejoice !


















sebenarnya ada banyak lagi gambar aku mencapap sepanjang buat PBS nie. aku penat sampai dah tak larat nak login Facebook dan blog. nanti kalau aku ada masa lagi, aku kongsi gambar-gambar dengan anda okay. adios ! 

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted