-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile

teringin sangat nak minum air kelapa.






















































yang paling aku tak tahan tu, mummy jerit nama penuh aku NUR ASYIQIN AHMAD RIDZWAN  dengan kuat bergemanya di seluruh alam (dialog di atas tertinggal nama abah). abah pun tergamam tengok mummy jerit kuat macam tu. ya, mummy paling tak suka kalau anak-anak dara dia buat keje tak senonoh seperti panjat pokok kepala macam beruk mak nyeh. akhirnya, aku tak dapat minum air kepala segar daripada ladang punyaaaaaaaaa. sekian !




Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted