-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

aku peminat Adam Lambert, sapa tak puas hati ?



gua minat Adam Lambert. gua peminat nombor satu dia weh. bagi gua, dia penyanyi yang sangat berbakat. dia ada rupa. ada aura. ada bakat menari yang power. ada suara yang mantap nak mampos. lagu-lagu dia semuanya sedap belaka. lagu yang tak sedap pun boleh jadi sedap bila dia yang nyanyi. kalau penyanyi lain bawak lagu dia, sumpah gua takkan dengar. gua boleh jadi gila bila dengar part yang dia jerit dalam lagu dia. pergh, cair gua ! secara kesimpulannya gua memang minat dia kaw kaw punyaaaaaaaaaa.



gua suka bila dia menjerit dalam perfomance dia. bergegar jantung dan pipi gua beb.


gua tengok gigi dia, sumpah gua jeles.


gua tak boleh kalau tengok dia pakai tuksedo sebab nanti gua demam 3 hari.


walaupun gua rasa dia agak feminisme, tapi gua tetap suka.


gua suka tengok dia bila dia menyanyi secara live.


gua tau dia obses dengan warna hitam. sebab gua pun suka warna hitam dowh !


gua suka rambut dia bila time dia tak buat perfomance. sexy nak mamposssssss.


jarang nak tengok dia pakai warna selain warna hitam, gua suka putih jugak dowh !


pergh, gua paling cair bila tengok mata dia lama-lama.


walaupun gua bukan budak emo, tapi gua suka bila dia buat pose gedik macam nie. kehkekehkeh !


gua rasa dalam gambar nie dia tengah memikirkan pasal gua.


gua betol betol dah cair tahap gaban. sekali dia buat rambut macam nie, sumpah memang kacak !


gua tengok dia sangat cantik dan kacak. (ini ayat orang tamak dalam tatabahasa)


waktu dia baca buku pun nampak macam howt sial !


gua sedar, gua nie cuma peminat dia je. sapa lah gua nie dia nak sebut sebut nama gua dalam lirik lagu dia. silap haribulan, dia nak sebut nama penuh gua pun tersasul sasul. tapi tak apa, gua tetap tak kisah. biarlah gua minat dalam diam. gua tetap setia sama lu, Adam Lambert. walaupun gua tau, lu ada masalah dalam percintaan. gua pun terkedu, tapi apa boleh buat. gua lain, lu lain. lu ada hak memilih sapa sapa kat dunia jadi pasangan lu. sapa lah gua di mata lu !



sumpah gua geli bila tengok gambar nie, tapi apa boleh gua buat kan.


gua memang jeles tengok dia bermesraan dengan boyfriend dia, tapi apa boleh gua buat kan.


gua speechless bila dia kissed orang lain, tapi apa boleh gua buat kan.


gua memang speechless dan hampir demam panas bila tengok dia macam nie, tapi apa gua boleh buat kan.

antara gua dengan boyfriend dia, gua memang down habis tapi apa boleh gua buat kan.





apa boleh gua buat kan sebab  
ADAM LAMBERT, YOU'RE SO GAYYYYYYYYYYY.





walaupun lu adalah gay, tapi gua tetap peminat setia lu. IF I HAD YOU ? kehkehkehkeh !




Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted