-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile

siapa suruh kau comel sangat.





nie keje sapa lah nie kalau bukan keje jahat aku. ape lah dosa Tondo, si kucing kesayangan keluarga aku nie. kesian waktu nie dia mengantuk nak tido sebab dah tengah malam. aku pulak sakat dia sampai letak dalam sarung bantal. tulah sapa suruh jadi comel sangat ! selalunya kalau aku buat macam tu, dia akan meronta-ronta mintak dilepaskan. tapi kali nie aku buat, tak ada respons pun. buat dunno je. siap sambung tido dia lagi tu.  -.-'

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted