-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

memburu laksa penang :)


bila dah hampir tiba waktu untuk pulang ke Melaka, sebolehnya aku tak nak melepaskan masa yang ada untuk bersama dengan ahli keluarga. walaupun aku boleh je balik ke rumah bila-bila masa yang aku nak, tapi sedih rasanya bila nak tinggalkan semua orang. mungkin sebab aku dah bercuti terlalu lama kot. semakin lama aku bercuti di rumah, semakin berat hati aku nak tinggalkan semua orang. aduhai, tak sukanya kalau perasaan nie menyerang kepala otak aku. sob sob sob

lately entry aku mesti tak sah kalau tak ada perkataan 'sob sob sob' tu. maaf lah ye kalau anda terasa annoying dengan perkataan tu. nak buat macam mana, aku sedih weh. jadi, untuk menghabiskan masa yang ada sebelum aku meninggalkan bumi Selangor, aku pun ajak adik-adik aku untuk pergi cuci mata kat pasar malam. kali nie destinasi yang dipilih mesti nak yang jauh jauh je dari rumah. baru lah ada feeling sikit kan ? asyik layan pasar malam yang dekat dengan rumah je, bosan lah pulak. perjalanan mengambil masa lebih kurang dalam 15 minit sebelum sampai ke pasar malam tu. itu pun bila aku dah press minyak kereta sejauh 100 km/h. laju kot !


mari berdrama seketika ?


pada mulanya waktu nie aku tak ready, tapi cover line jugak akhirnya. okay nak muntah, pergi lah. pergi laaaa ~

ini gambar candid. bermulanya perjalanan si perut perut yang lapar.


sebelah tu lori besar yang angkut berbelas-belas ekor lembu. ucap hello kat aku pun tak ye lembu, sombong !


just like a magic tiba tiba ada pulak spectacles hitam tu. mencapap gila kot.


sudah hampir sampai ! dah terhidu hidu bau ayam percik madu dari jauh.


'aku harus cuba menaik taraf status diri aku yang single ini. dimanakah kau awek awek ku sekalian ?', kata arif.

kau ingat kau comel la ? laksa tu pun takut nak sampai awal awal sebab kau. kah3


sejak bila jadi pemalu ? entah la. -.-'


muka tak sabar menunggu laksa penang paling sedap kat sini. ye, memang memalukan.


suasana kampung yang happening. sumpah aku akan rindu suasana nie nanti :'(


ha, gerai tu lah gerai yang jual laksa paling sedap pernah aku makan kat sini !


air cendol sebagai minuman penghilang dahaga. ecewah ? arif belanja.


taraaa !! dah sampai pun. pergh, laksa nie very perfect okay ! rugi oh kalau tak rasa.



arif memang suka ambil gambar candid. waktu nie aku menggelabah mencari kunci kereta. haish !


okay dah dapat kunci !


bila hati dah puas 'cuci mata' sambil makan laksa sedap, jom balik rumah ! :)






Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted