-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom serbu stor adidas ! ;)




tahun 2010 dah nak sampai ke penghujungnya. and let's say, HELLO 2011 ! kebiasaannya aku akan beli sesuatu yang baru untuk masuk ke tahun 2011. tahun baru jadi semuanya baru. azam baru. beg baru. kasut baru. semua baru ! kalau sebut benda baru nie aku lah manusia paling bersemangat. i mean, di dalam dunia aku je lah. duh =.='


so this year, target aku untuk memiliki 'benda baru' ialah koleksi ADIDAS. jeng jeng jeng ! (gosok2 tangan). kenapa aku pilih adidas ? aha, ada sebab kenapa aku target adidas untuk tahun hadapan. pertama, sebab aku dah lama tak bershopping di stor adidas. kedua, sebab kali nie fulus macam mantap sikit ah ! kalau fulus cekiong je, macam mana nak shopping kat stor adidas kan ? masuk kat situ pun macam dah malu bagi aku. heheh dan yang ketiga, tahun hadapan aku dah berazam untuk melibatkan diri dalam bidang sukan yang terbengkalai sebelum nie. kali nie nak bangun semula, tak nak macam tahun nie dah. nyesal weh !


disebabkan tema 2011 aku ialah tema 'mari bersukan', so aku nak lebihkan barang-barang peribadi aku dengan koleksi daripada adidas. kenapa aku suka adidas ? aha, ini soalan banyak cantik punya. actually dulu aku tak suka pun adidas sangat. sebabnya banyak lagi pilihan lain contohnya Nike, Puma, Converse dan banyak lagi lah. tapi sejak aku diberi percubaan untuk berlari jarak jauh dengan menggunakan kasut sukan member aku yang berjenama adidas aritu, pergh terus aku jatuh cinta ! selesa sangat sampaikan aku rasa aku berlari tak pijak tanah. aku rasa macam ada aircond rumah je dalam kasut tu.


jadi aku dah target nak serbu stor adidas untuk awal tahun depan untuk memulakan sesi bersukan or boleh jugak dipanggil sebagai hari mencantikkan badan. whatta. guys, please gimme supports sebab aku ada sebab yang terlalu penting sangat untuk melangsungkan tema nie. seriously !! btw, tahun depan dah nak kena aktif semula untuk team basketball aku. so there's so many things i have to practice. aku yakin bukan aku sorang je yang minat adidas nie. anda pun mesti minat kan ? terutamanya ahli2 sukan. we're in the same boat ! heheh


di samping aku nak berkongsi nie, aku jugak nak promote2 barang adidas nie. semoga anda pun jadi sama2 gila macam aku dan bukak je new year, semua pakat serbu stor adidas yang berdekatan dengan tempat masing2. kena pulak kalau dah masuk gaji kan, pergh heaven gua cakap lu. apa lagi, check this out !


nie adalah contoh kasut yang member aku kasi pinjam hari tu. seriously selesa weh ! harga around RM200 and above. tapi berbaloi kalau anda pakai nie. ini target aku tahun depan. kalau boleh nak beli yang lebih adorable. -hasil carian google 1-

next target, kasut sneaker. tapi aku nak beli  sebab kasut sneaker aku dah pun haus di tapak kaki, aku sayang tu ! dammit. -hasil carian google 2-


dah nama pun perempuan. tak sah kalau nak beli satu je. mata mesti melilau jugak. ni pun next target. heheh -hasil carian google 3-


next target too ! nice isnt it ? dapat promotion bag nie daripada sorang member aku. -hasil carian google 4- 


to sum up, kalau anda berminat untuk membeli barangan adidas, anda boleh dapatkan di stor2 adidas yang berdekatan. lagi bagus kalau pergi ke stor adidas yang induk sebabnya banyak barang boleh didapati dan stok pun banyak. tak perlu risau dengan kehabisan stok yang anda idam-idamkan, cewah ! kalau aku, aku lebih suka masuk stor adidas di KLCC. tapi bagi yang demand dengan harga, dinasihatkan untuk tidak membeli di situ. selebihnya, terpulang kepada anda untuk membuat pilihan. buat lah pilihan yang bijak untuk berbelanja ! ;)




salah satu sudut di dalam stor adidas.

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted