-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Transformers : Dark of The Moon ;)



hello blogger. we meet again. here, in my blog of course. sorry leaving my folks for two days. already got fever and high body temperature. now macam dah okay sikit, but still i got headache and tekak asyik nak vomit something je. apa2 pun, mummy dah prohibit aku jangan buat keje berat for 1 or 2 days after having fever. bagi badan rest, katanya. thanks mummy, luv u 4eva.

actually this entry nak buat lots of promotions sikit. haha, sikit je. jangan tension2 ye. okay, baca headline kat atas mesti dah tau apa topik yang aku nak kecoh2 kan ? maklum lah, pembawakan sakit demam katanya. (memandai ko !) yes, rasa teruja. rasa gembira. rasa excited untuk aku menyebut semua words nie, TRANSFORMERS : DARK OF THE MOON !!!!

oh my god ! aku orang pertama paling excited dan orang pertama menjadi gila. u know why ? sebab aku memang peminat setia or so called 'die hard fan' or whatsoever untuk every series of these movies. rasa macam nak jerit kuat2, "hey, transformer 3 akan keluar julai next year weh !". haha serious aku macam orang bodo. OMG ! OMG !

dalam movie nie, actually aku tak minat apa2 pun. aku lebih minat kecanggihan dan how's sophisticated gila movie nie dibuat oleh Michael Bay. oh manusia, Allah swt dah anugerahkan otak yang sangat bergeliga utk dia nie kot. CGI dia memang sapa2 pun tak boleh lawan lah. tengok je aksi2 robot2 tu time tgh bergurau, time tgh berlawan dgn Decepticons, tgh tension2..aih, berdarah hidung aku tengok. yes, semuanya memang teknologi komputer and as we all know, computer is the great one right huh ? tapi yg lainnya CGI dlm Transformers nie memang the greatest one in the world !

apa yang aku boleh nak komen, memang tak boleh nak komen apa2. haha gila tak ? tengok telatah2 robot tu melucukan weh. walaupun guna komputer, gerakan diorg langsung tak kaku and sebijik macam manusia sebenar. cant believe me ? try watching these movies first, Transformers dan Transformers : Revenge of the Fallen. kalau dah tengok dua movies nie, rasa asyik nak ulang tayang je banyak kali. hehe !

aksi Sam Witwitcky yang melucukan dgn perangai meggelabah dia tapi sometimes macho jugak (bab kata orang, hero utama tu..), Mikaela yang cantik dan hot gila kotttt..no wonder Megan Fox yang dipilih utk bawak watak tu, aksi2 robot tu yang hebat tak terkata and a happy family of Witwitcky..aku paling terpegun dengan Optimus Prime and Bumblebee. ahhhh senang cite, gi tengok dulu dua movies yang aku sebut tadi, baru paham. bila tengok, melayang tak mendarat dah.


so ini ada sikit promotion utk movie ketiga Transformers ni. and yang pastinya jauh lagi sophisticated daripada yang pertama dan kedua. kalau yang pertama dan kedua pun dah hebat, apa lagi yang ketiga kan ? oh bad news here. Megan Fox yang hot tu dah tak berlakon lagi dalam Transformers ketiga tapi akan diganti oleh seorang model Inggeris bernama Rosie tak silap aku. Minah Rosie tu pun aku tengok hot jugak, cantik pun iye jugak. tapi kalau nak ukur hebat dia dlm bidang lakonan dgn si Megan Fox nie, hebat lagi Megan. katanya Megan Fox komen2 negatif ttg sutradara Michael Bay utk Transformers ketiga nie, tu yg Michael Bay bengang, terus dia gugurkan watak Mikaela. Michael kutuk yg sapa Megan nie yang baru naik nama dalam lakonan nak komen2 negatif hasil perfileman dia dan saya tahu la mentang2 la dia hebat dalam Hollywood dgn masa yg sangat singkat. 

(-____-)' aihhh..macam2 lahhhh. tapi apa2 pun, persembahkan !!!!....



seriously i cant wait for it !!!








Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted