-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

scenes will not be forgotten :')





hello blogger. berjumpa lagi di laman blog aku yang oh ya, membosankan, itu sudah pasti. anyway, wish you a Happy Friday for now on. tik tok dah menunjukkan jam 12.47 am. and i have to say, "oh yes my blog. i need to drop something new onto my blog". lately, betul2 dah berjaya menjadi kelawar. semalam sudah puas aku cuba pejam2 mata aku untuk tido awal (kononnya nak bangun awal pagi untuk berjogging) but i've failed ! kecewa hati aku bila tengok jam dah pukul 10.30 pagi. dammit !

before i get sleep, just nak share something here. sebelum tu aku nak tanya, anda2 yang sudi singgah di blog aku nie kenal tak sapa aku ? haha aku okay je dengan stranger as long as he/she will be okay with me, no biggie. stop craping, dush ! actually entry kali nie tak ada kene mengena pun pasal kenal aku ke tidak. itu hanya untuk scene yang diperlukan sebab aku tak ada modal nak cakap. haiyooo ~

okay2 actually what's on my mind right now, is i missed all of my besties. rupa2nya bosan jugak ye duduk kat rumah nie. keseronokkannya kejap je. kalau balik kampung dalam seminggu je seronok bagai tak hingat. yelah, seronok sebab semua facilities ada, plus, there's no any fee. yippie ! jahat kan, dasar anak tak bertimbang rasa. haha but dont be too fast lah nak agree aku, sebab aku pasti semua orang yang bergelar student mesti rasa sejibik sejiban macam aku kan. haha dudes, it's normal.

kawan kat kampung halaman tak sama macam kawan di kampus. haha ayat typical siot. but memang betul lah. kalau kat rumah aku, aku mana ada sangat member nak melepak. ada tu memang ramai, tapi semuanya lebih suka buat hal sendiri. or busy buat part time kat negeri lain. so tinggalkan aku sorang2 terkontang-kanting kat sini, asyik keje mengunyah Jack & Jill je. (jack & jill jugak yang salah!). kalau berada dalam kampus, nak lepak mana2 pun boleh je, no problem. jauh pun tak perlu nak naik apa jenis kenderaan je. sebelah2, nak jerit pun jiran sebelah je. kalau bosan pergi lah serang bilik sapa2 pun yang menjadi target untuk setiap malam. haha.

bila aku sorang2 dalam bilik nie, tiba2 aku teringat segala macam jenis kenangan dengan diorang nie. best kot ! sometimes aku boleh pulak tergelak sorang2. aduhai, itulah benda nie buat aku teringat kat satu quote nie la. philosopher die aku tak tau la pulak. main dengar je telinga aku. "Bila Di Depan Mata, Kita Tak Terasa Kewujudannya. Bila Dah Hilang, Kita Yang Paling Merana". haha, brilliant la sapa yang buat quote nie, tapi aku rasa macam kakak aku je. itu pun aku dengar time dia membebel2. ah whatever. 

haish lama betol mamat nie aku tunggu request dia. tadi kata nak add aku dalam Skype. okay guys, anyone yang ada skype or ym, boleh add aku ye. kita tambah2 kawan di sana. boleh bergossip2, berborak2, berwebcame and whatsoever. aku sentiasa bukan dua2 applications nie. so meet you there. here is my address :




ikin_yoyox90@yahoo.com



oh okay, the clock is ticking and it'll never stop or turn back. aku rasa dah tiba masanya sesi untuk memaksa mata aku terpejam dan tertido dengan sendirinya. tido lambat2 pun sebenarnya tak elok. pening kepala. sakit mata. kan ? pssstttt..tido lambat nie menyumbang kepada masalah kegemukan. betul ke ? haha i dont know. depends on people, btw i've read that in one of my magazines. LOL



okay before wishing you a happy nite2, here's some pictures taken by myself. so enjoy yah ! :)



oh yes aku masih tak mampu nak kalahkan aim lagi. duh !

mak ngah, tengok kaki kau apesal bajet cute ah ?

ni bajet ada photoshoot ah walaupun tak ada pun kamera DLSR tu.


aku sentiasa buat benda tak kene utk motif bergambar.

tak beragak la jari sapa bajet super huge tu ah ? ah rosak scene aku.
rindu ah dengan diorang nie. tengok la aksi hodoh aku. hodoh okay.


orang kata dalam pic nie aku je sorang nampak macam datin. haha !

kesian kawan2 yang kat belakang tak sempat2 nak toleh amik gambar. bihun punya pasal.

believe me, waktu nie lecturer ada kat depan.

obsessed dengan galah panjang sampai terkangkang2. sensor !


konon dalam studio dan beraksi dengan payung. okay waktu nie waktu rehat kuliah ye !

aku ke yang paling cute ? aku rasa iya. ngoi !
dipaksa untuk captured picture dengan dua orang lecturer yang datang tiba2. MAGIC !
aku yang paling over sampai terjulur2 keluar tangan.
bila dah berjumpa dengan air, air tu langsung tak ada chance nak rehat. hoho !!





p/s : malam yang sepi dan gila.




-iqin-


Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted