-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my wishes for all of you ;)



hello blogger. Happy Wednesday to all of you. hari nie agak lambat nak update my blog. so curi masa sikit for updating. a good news, im really being at home now. yippie !! suka sangat because this is the time for saying 'Goodbye Hell and Hello Heaven'. haha boleh pulak macam tu ye ? ah, whatever. so what's up semua ? im pretty sure, semua mesti dah berada di rumah atau di kampung masing2 kan ? wah, seronok kan ? jumpa sanak saudara. makan makanan special yang selalunya hanya ada untuk Hari Raya je. semuanya mesti yang indah2 saja. ;)

same goes with me here. but different sikit sebab rumah aku sebelah dengan rumah nenek aku saja. so itulah kampung aku yang tercinta. sweet je rasa rumah nenek ada kat sebelah rumah je. apa2 hal, boleh datang rumah nenek kesayangan pada bila2 masa je. so apa preparation untuk raya aidiladha ni ? kalau aku kat sini, tak ada apa2 preparation sangat pun. cuma mummy akan buat pelbagai jenis masakan la untuk esok awal2 pagi. ada rendang, ketupat, ayam masak kicap, kuah lodeh, sambal tahun dan macam2 lagi masakan jawa. oh sedapnya ! tak sabar nak bangun pagi and duduk kat meja makan di dapur tu. ;)

so terlanjur membuat bising2 kat blog di malam hari nie, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua umat Islam di seluruh dunia. paling sebak bila dengar takbir di pagi raya. dan dapat daging lembu sempena korban. itulah tanda kemenangan umat Islam di seluruh pelosok dunia. happy nie happy jugak tapi jangan lupa kita untuk mendoakan perjalanan saudara2 seIslam kita yang sedang menunaikan haji di sana. semoga semuanya selamat dan dalam keadaan sihat walafiat hendaknya ;)

hari nie agak penat. a very long day, i guess. tak tau kenapa rasa macam penat sangat. perjalanan yang selama 3 jam tu aku rasa macam 10 jam je. tambah2 perjalanan tadi agak kurang lancar sebab adanya angin lintang. bahay kot angin lintang nie. so kepada sapa2 yang sedang atau akan memandu kemana2 saja arah tuju, sila la berhati2 dan memandu secara berhemah okay. kalau boleh kan, aku tak nak pun dengar kes2 accident kat Malaysia dalam masa sehari. tiap2 hari akan ada kematian. kalau tak ada kematian pun mesti cedera parah. itu memang takdir ajal dan maut di tangan Allah swt. tapi kita kena jugak berusaha. contohnya, memandu dengan berhemah di jalan raya ye !!

okay, entry kali nie simple je. rasanya semua blog or social networking busy nak berstatus salam aidiladha. so cukup la rasanya aku wish simple2 kat blog aku nie ha. tak mana2 pun. ada pun satu aku buat kat FB aku. sila lah rajin2 berkungjung ke FB aku ye. boleh la kita bermesra2. opss ! bermesra sebagai kawan je. btw, aku dan unny pun dah happy sekarang. baru2 nie ada problem sikit la sebab tak tau kenapa. everything's gonna be alright just like what i've expected before. indeed ! ;)

so may i repeat it again and again ?...



SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA




dan..




SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA UNTUK SEMUA !!!



maaf, picture agak buruk sebab penat. bersama mummy mencari bahan2 untuk raya aidil adha :)








p/s : tak sabar nak tolong mummy masak esok awal2 pagi ! ;)






-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted