-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

happy Teusday, friends =)


hello blogger ! happy Teusday for everyone.
im quite happy for now sebab dah habis study EDU 3101.
but not so to the ending of it. 
still need me to revise and recall the subject.
today i am fine. 
feel so great and to be honest, pukul 2.30 petang nie exam utk killer subject.
i hope i can do my best and i always need all my friend's supports.
now baru lepas makan lunch. 
it was simple. nasi putih, ayam masak merah dan paru masak sambal.
but the price wasn't so simple as what i've imagined.
doesnt matter. as long as my tummy fulled, it's enough for me. =)
actually, sempat lagi tulis entry this time sebab nak tunggu makanan dalam perut nie hadam.
so that aku boleh baring2 bermalasan di atas katil untuk revise.
talk about examination spots.
hmmm..aku tak revise sgt menggunakan spot2 nie.
yeah, i think kan spot ni banyak kelebihan dan membawa keburukan jugak.
but aku guna jugak spot nie for sometimes. hehe !
anyway, i believe on myself, i'll try my best and i'll do it for God sake.
oh ya, btw baru je dapat soalan spot IPG Rajang, Sarawak tadi.
omg, it's absolutely difficult at all !!
hope semua itu menipu belaka and please let me live in a peaceful condition.
oh please !





-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted