-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

EDU 3101 is over !



arghhh i hate it ! i hate it !
okay this entry khas untuk aku beremosi tahap dewa.
hmm aku stress, tension, frustrated dgn exam tadi.
me, fuck off !
salah aku ke salah soalan exam ?
kalau betul salah aku, bila aku ingat2 balik, aku dah pulun study habis2an utk exam nie.
dah cukup stayed up.
dah korban masa bermain and makan.
baca menghafal bagai nak rak
apa lagi huh ?
tapi kalau betul salah soalan exam, kenapa tiada pembetulan soalan yg selalu pengawas peperiksaan buat setiap kali ada kesilapan pada kertas soalan ?
kot2 lah kalau pengawas exam datang nak betulkan soalan yg susah jadi senang.
kot2 lah ada soalan yg salah dan automatically boleh dapat bonus mark.
tapi tak ada pun tadi.
aduhhhh yes im so tension and definitely my emotion is out of control rite now.
tadi masa menjawab exam, blurr banyak sebab soalan macam ntah apa2.
susah tak beragak weh !
susah gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
mula2 aku jawab macam konon orang sarat dengan falsafah lah.
mula2 je.
bila melangkah dari satu soalan ke satu soalan makin lama makin banyak pulak soalan yang aku KIV.
just imagine, soalan objektif aku banyak KIV. apa cite ??
okay lah, fine lagi. aku pun terus langkau ke soalan struktur.
tak lama tu, bila dah sampai tang soalan struktur, bila dah ready jari ni nak menulis, 
tiba2 aku blurr. blurr gila !
aku macam tak boleh pikir. blank weh !
so takpe lah, nak sedapkan hati lagi, aku pun langkau ke soalan esei.
fuhhhh..lega lah jugak sebab soalan esei agak memberi harapan kat aku.
nasib baik aku boleh jawab dgn lancar.
okay lah, aku amik masa dalam 50 minutes utk siapkan soalan esei sepenuhnya. 
lepas tu aku tutup exam paper.
aku sapu2 raut muka aku perlahan-lahan and aku berdoa dalam hati kepada Allah swt.
aku mohon Allah swt bantu aku menjawab dan kembalikan ingatan aku tentang semua topik yang aku dah revise and recall habis2an sebelum tu.
dalam 10 minutes, aku pun bukak semula exam paper dan terus ke soalan objektif yg banyak aku KIV tadi.
aku cuba baca dan cuba jawab semula.
alhamdulillah, thanks to Allah swt sebab bila aku menjawab semua soalan yang aku KIV tadi aku rasa macam dipermudahkan dan terus je banyak idea keluar menerawang dalam otak aku.
semua yang aku study, hafal, ingat..semuanya keluar masa aku menjawab tadi.
macam tu jugak dgn soalan struktur.
cuma biasa lah tu ada jugak 2 3 soalan yang aku memang lupa dan susah nak ingat balik. 
keliru pun ada. punya bagus trap yg ada kat soalan2 exam tadi. bagus !
apa2 pun aku syukur pada Allah swt,
sebab diberikan aku ketenangan untuk menjawab soalan selama 3 jam.
sebab diberikan aku ingatan semula tentang apa semua yg dah aku revise.
syukur alhamdulillahhhhhh..
hmm soalan EDU 3101 dah pun berakhir.
mula2 buat entry ni rasa macam nak maki pun ada.
tapi bila dihujung2 entry nie rasa sejuk damai je hati aku nie.
alhamdulillah sekali lagi =)
apa2 pun ini semua akan memberikan aku pengalaman yang takkan aku pelajari dimana2.
the only one is here. here in IPG KPM.
there's 3 papers more to go.
wish me always best of luck for the next 3 papers.
and i wish to u too !! =)




-iqin- 

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted