-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my drawing =)


semalam aku mengelamun lagi.
maklum lah, tak boleh tido sebab baru lepas mengamuk dengan printer.
so dalam sibuk mengelamun tu, aku terpandang sehelai kertas putih di almari ku.
oh ya, lukisan hasil tangan aku sendiri.
bila aku tenung2 balik, hmmm...tak cantik pun.
tapi ramai orang puji lukisan tu lawa.
tapi bila pandang 4 5 kali, baru terfikir.
oh ya, memang comel jugak ye. (puji diri sendiri !)
actually masa aku lukis gambar tu, aku sedang berangan.
fyi, i love wedding. love it much !
tak tau kenapa.
but i think semua perempuan akan mempunyai perasaan yang sama dengan aku kan ?
who's gonna hate the wedding huh ?
siapa yang benci tu, memang rugi lah.
for me, wedding is such a beautiful moment in my life.
i mean, it WILL be a moment in my life, not now.
i'll love wedding cake, surrounded by scrumptious white cream and roses on the top.
i'll love the groom, of course ! be beside the one who i love much for my entire life, and grab his hand tightly and also always whispering 'I Love You' to him with smiles.
i'll love my wedding dress. it will be something beautiful forever in my life.
i'll love the wedding foods. i bet, the foods will be the most amazing foods i ever seen in my life !
and.....so much things to do then.
yeah, im just can't wait for it !
but before we're getting married, aku kena menghadapi satu fasa terlebih dahulu.
the thing so called as ENGAGEMENT.
so gambar lukisan ini sudah pun menggambarkan diri aku untuk fasa tersebut.
whatever it is, dear Allah, i hope my engagement reception will be run smoothly on that special day.
i really really hope so.



 this is my drawing. my own special drawing.
hate myself, bukan lawa pun kan ?



and this is the real of me.
sure berbeza gila dengan lukisan di atas.
i've told u so iqin, kamu banyak berangan !









-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted