-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

final exam just around the corner =(



hello blogger, jumpa lagi kita disini.
sorry for my bad sebab dah lama aku tak online.
well, my broadband kene blocked by celcom. haiya !
doesn't matter, in few days, we'll meet again.
okay, now i am in the class. here is no any lecturer, so itu yang free menulis blog.
the thing is, just nak remind to myself yang final exam bermula pada minggu depan !
oh my gosh, nervous sikit rasanya sebab i know i am not so prepared.
but i must try harder.
so hari Selasa minggu depan, subjek EDU 3101 iaitu Murid dan Alam Belajar.
tak tau nak cakap ape, sebab this subject is quite tough.
kalau tak ada spot and langsung tak baca, im gonna to get fail.
so sekarang dah mula study and revise this subject.
please i beg u, pray to me.
i really need your helps =(
hmm okay, enough with this final exam, now we're gonna share about my happiness.
hehe !!
actually my happiness bukan apa-apa pun, it's all about my parent. mama and papa !
i miss them so much, i miss the whole of my family.
guess what ?
aku akan balik rumah this weekend ! 3 weeks sudah berlalu.
now my promise untuk balik jumpa dengan semua sayang2 aku.
hmm apa lagi ye ?
i think tak ada apa2 lagi kot.
anyway guys, take a good care of you and love is always with you.
see ya !! =)



much love, iqin =)

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted