-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

EDU 3101



hello blogger. good morning sunshine to all my dearies.
hari nie aku tak boleh nak merapu meraban terlalu banyak dalam blog.
u know what ? because it's MONDAY !
i mean, i get one day more to revise hardly for EDU 3101.
that is the first examination paper and it happen tomorrow !
is that enough or not ?
i guess, it's never enough for me.
oh my god ! oh my god !
im kinda nervous and im dying here =(
apa2 pun, please pray for me friends.
semoga aku tenang dan dipermudahkan untuk menjawab esok.
goodluck i wish to myself.
goodluck iqin. 
and goodluck to everyone.


-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted