-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

gonna back to malacca


antara banyak2 perkara kat dunia nie,
aku paling menyampah kalau disuruh balik melaka 
paling tak suka kalau aku dah sedap2 duduk lama kat rumah
sangat tak suka
actually bukan tak suka sebab apa pun
sebab malas nak belajar
orang kata mood study tak datang lagi

paling kena kalau time raya's holiday
sangat stress bila disuruh balik melaka
maafkan aku, Melaka
aku tak berniat membencimu
aku cuma tak ada mood nak belajar as usual
hehe! 


okay, malam nie adalah malam terakhir aku di Selangor
malam nie aku memang takkan tido 
sebab nak kemas barang and buat assignments
banyak lagi tak siap adohaiiii
boleh tak doraemon datang
cipta mesin untuk siapkan segala mala assignment aku nie?



-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted