-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile

buka puasa yang meriah!

hmm.. bahagia sgt2 zaman jadi student nie
semuanya kite hadapi sendiri
walaupun keluarga tercinta jauh dimata
okay2, just nak cakap
betapa indahnya kenangan menyambut ramadhan di kolej
hehe!

nanti bila dah posting, mana ada dah nak berbuka macam nie
nanti makanan pun bukan mcm org bujang
semuanya serba serbi mcm family
aduh, aku tak sanggup lagi
kenangan disini banyak sangat kot

harini berbuka nasi tomato, ayam percik dan air tebu
oh ya, ada 3 ketul kuih pelita
yummy2!
tapi perut dah nak burst gila skrg ni
tak tau la sapa yang nak habiskan kuih pelita nie
anyone?
(^_^)



-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted