-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Al-fatihah~

semalam terbaca blog orang lain
sangat sedih and yes, i was crying for her alot
i guess, semua dah terbaca pasal kemalangan yang berlaku di PASUM lately
al-Fatihah buat arwah
dan blog tu kepunyaan bestfriend si arwah
i mean, a girl
that girl satu kelas dengan arwah
plus, duduk sebelah2 lagi tu
memang bestfriend and kiranya member kamcing la ni
yang buat aku sedih tu
since the day arwah meninggal dunia, she couldn't accept 
dia selalu nampak bayang-bayang arwah kat mana-mana
sampaikan dia banyak kali mintak pelepasan kuliah
hanya kerana dia masih terkenangkan si arwah
if aku jadi macam tu, aku sendiri tak setabah dia
yes, it's too hard to lost someone we beloved
lebih2 lagi member tu meninggal dengan cara yang tragis
but what else we can do
ajal maut di tangan Tuhan
itu yang pasti
for that girl, i always hope she'll be fine
daripada Allah kita wujud, dan kepada Allah kita kembali
innalillahi wainna illahi rojiun~



p/s : kepada semua students college di Malaysia nie, jangan sesekali berani mencuba sesuatu perkara yang berisiko tinggi. Dan tolong jangan melompat dari balkoni lain ke balkoni lain! Pls dont!!



-iqin-

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted