-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

OMG! I am so nervous now~

Hola fellas! lama betul lah aku tak update blog ni. i was so busy like a bee. LOL
okay, today's entry aku tak nak cakap lama-lama, because yes! aku nervous gila okayyyy.
pukul 3 nie, Seminar Motivasi Jati Diri 2010 anjuran aku akan dilangsungkan.
ini lah program pertama yang aku handle sendiri. fully by me.
but dengan sokongan daripada members yang lain.
Alhamdulillah.
Syukur sangat-sangat setelah banyak dugaan yang melanda.

Okay, now still tak hilang lagi nervous tu.
First time jadi motivator, omg!
Bukan senang nak jadi motivator yang bagus.
and aku harap aku dapat buat yang terbaik untuk petang ni.
pls doakan aku dan wish me luck!
Entry terbaru nanti aku akan ceritakan pasal seminar nie.
I'll share okay.
Adios~

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted