-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

aku suka apa?

 aku suka kalau orang tarik rambut aku masa aku berangan.tak payah lah sampai nak tercabut kulit kepala! sebab aku rasa macam ada orang urut2 kepala aku di alam kayangan. huhu =)


aku suka kalau orang kidnap makanan aku time aku dah kenyang tahap gaban.
sebab nanti aku dah takkan dapat makan lagi. gemuk lah aku macam kucing nie nanti.


aku suka kalau orang korekkan hidung aku.
sebab aku malas nak korek hidung aku sendiri. argh!


 aku suka kalau orang puji aku comel daripada cantik.
sebab nanti aku boleh berlagak dgn budak2 kecik yang nakal kat sebelah rumah aku tu!


aku suka tengok kereta orang rosak kat tepi jalan.
padan lah muka, sapa suruh ko berlagak potong aku kat jalanraya tadi. wakakakaka!!!


aku suka tengok perempuan bajet cantik kat shopping complex terjatuh.
sebab aku suka tengok tumit heel die patah. good!



-hahahaha-
in conclusion, aku suka apa yang orang lain tak suka. jahat kan? *winkwink*

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted