-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

reunion KUSESS + Hari Kecemerlangan

yuppy yup! baru dapat tau diz news pagi tadi and dapat invitation dari page alumni kusess. pihak organization buat reunion besar2an kat kusess, sekali dengan pelaksanaan Hari Kecemerlangan Kusess. Fuhhh..bile pikir2 balik, memang dah lama sangat tak datang sekolah kesayangan ni, tempat aku membesar dgn geng2 aku selama 5 tahun. sekadar datang tengok perubahan Kusess, and bagi sokongan kat junior2, aku rasa tu pun dah bagus. rindunya kenangan kat Kusess dulu. macam2 ada. rasa nak rewind balik masa and bergembira dengan kawan2 dulu. rindu nak tengok dorm Kenanga 1, tempat bilik TV yang aku selalu lepak dulu untuk tengok Hindustan, bilik study tempat aku and geng2 tidor and stay up sampai 3 4 pagi and macam2 la! alangkah seronoknya dapat jumpa juniors yg dulu suka mengada2 ngan kite. hehe, al maklumlah dulu kitelah yang paling tua dalam kusess. in conclusion, memg best lah and rugi sangat kalau tak pergi. insyaallah, aku akan datang tapi tak lama lah. sekadar menjenguk and bagi sokongan. and maybe aku bawak someone's special. insyaallah =)

p/s : okay guys. here's my new picture. dgn aim, one of my best friend. but fizah takda pulak kat sini. ok, have a nice day yah!

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted