-

-

DROPPY BOX

THE BLOGGERS

My Photo
Asyiqin Ridzwan
ASYIQIN RIDZWAN my real name. i'm a married girl. obsession into cupcake, fashion, writing, cooking (not a professional actually), make up and my family man, AHMAD FAUDZLI.
View my complete profile
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.K.S.A

erghhhh! lapar la pulak malam nie. tibe2 je perut nie buat hal. kalau nak cakap aku tak makan, aku dah makan. siap makan burger daging special buatan mak petang tadi. disedapkan lagi dengan air neslo ais. fuhh, scrumptious! yummy yummy. okay, merepek la pulak dah. tapi yang pasti, malam nie, di saat nie, aku nak laksa je. kan bagus kalau aku kat rumah sekarang. at least, kalau tak dapat makan laksa pun, aku boleh lagi goreng nugget or hot dog kat dapur tu. alamak, mama! laparnya, tolong aku! tekak nie pun satu, demand sangat nak makan ni kenapa. nak tak nak, aku kena tahan lapar sampai esok pagi je lah. *mengharap cafe* malam nie, aku nak study sikit pasal titas, takut betul lah sebab titas ni banyak jugak yang perlu dibaca. takut kalau entah ape2 aku jawab khamis ni. bila dah jadi degree's student, tak sama macam foundation's student. semuanya kena up and up. semuanya tak boleh pandang sebelah mata je dah. alahai! it's okay. you go girl! teruskan usaha untuk study and study. dont forget that, of course. anyway, cakap banyak pasal study pun still lapar aku tak hilang. nak nangis je rasa. semalam makan laksa pun still tak cukup sebab tak sesedap dan terbaik macam laksa mommy. rindunya kat mommy and daddy. rasa nak balik hometown je sekarang, tapi pikir kuliah ganti punya pasal. aishhh!! okay lah, bile makin panjang entry aku malam ni, makin merapik pulak. still, my lapar tak hilang jugak. duh! baik aku focus on what i have to and terus tidor. yeah, tak perlu nak pikir ape2 dah. anyway, esok aku niat nak puasa sunat and ganti. insyaallah. syiqin, goodluck babe. alright, sampai kat sini je for tonight. sebab my bubulota dah tak sabar2 ajak aku tidor sebelah die. saying goodnight and sweet dream for you all. love yah! bye.

Leave A Comment

MEMBEBEL BANYAK MANA PUN TAK KISAH !

ASYIQIN RIDZWAN

ASYIQIN RIDZWAN
" terima kasih kerana sudi singgah blog ini. jika suka saya, singgah lah membaca blog ini selalu ! sokongan dan perkongsian anda amat saya hargai. sekiranya anda ada pertanyaan lebih lanjut, boleh rujuk saya di Facebook :) "

Most Wanted